måndag 15 juni 2009

Blir så glad ...

Måste bara få citera detta som jag fann i en blogg på nätet:

Aldrig någonsin har jag hittat en charmigare och personligare liten vandrande loppis. Kvinnan som sköter "Stans Minsta Loppis" har skött det i 13 år och suttit på samma plats och sålt ur sin resväska på Haga Nygata.Hon lägger stor vikt vid ett brett sortiment där man kan hitta allt ifrån leksaker till skrin "Så länge det får plats i resväskan". Färgsprakande former eller retro 70 tal, allt som tilltalar dig och ditt eget lilla second hand "Här kan jag göra ett kap" sinne.Utforska detta inslag på Göteborgs glada gator, ni kommer inte ångra er.

Lars A.

Länk till inlägget: http://www.reco.se/stans-minsta-loppis

7 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Hej stans minsta loppis,

    Tittskåpet jag köpte förra helgen, det blev syrrans bästa present. Jag gillar din loppis så mycket! Vi ses!

    SvaraRadera
  3. Tage och Ann-Marie Nilsson12 december 2009 kl. 09:07

    Vi upptäckte din loppis idag efter tips från vår granne. Åh, så fin den är och så fina saker! Här har du två garanterade stamkunder.

    Hälsningar från

    Tage och Ann-Marie.

    SvaraRadera
  4. den hysteriska tomte lyktan står på bordet och lyser så fint. Tack! Ella.

    SvaraRadera
  5. Att du bara orkade stå igår i den arktiska kylan! *IMPONERAD* och nyckelskåpet hänger på plats, äntligen får man lite ordning! :0) /Jenny.

    SvaraRadera
  6. Krister och Milla, Kalmar27 december 2009 kl. 05:37

    Att träffa på dig och din loppis var dagens höjdpunkt. Dels köpte vi ju kassarna fulla och så fick vi en intressant lekion om Haga. Du är liksom loppis/turistinformation i ett. :-)

    SvaraRadera
  7. Jag gick Haga Nygatan idag och saknade dig och din lilla kärra. Haga är liksom inte riktigt Haga utan dig. Vi ses igen när våren kommer.

    Kram från Johanna.

    SvaraRadera